Lördag

Idag var jag med Ida och det var trevligt...
Vi skulle ju skriva ett inlägg tillsammans, men det glömde vi ju bort!! Not good!

Nu lyssnar jag på Buffy soundtrack och spelar lite keyboard, eftersom Ida lärde mig lite fina låtar... fast det låter ju skit på mitt keyboard, eftersom mitt är just skit :S
Menmen, det är kul att spela iaf ;D

Jag tänkte lägga upp en bild på mina vill ha skor

Frågan är nu... ska jag köpa dessa i Göteborg, för att inte riskera att de tar slut och åka till Stockholm med en budget på 1200 istället för 1500 ? Eller ska jag försöka hitta dom i Stockholm istället? Svårt val :S

Annars ska jag köpa i stockholm:
* Ett par nya jeans
* En svart tunika
* Tunikor och linnen av olika slag
* Smycken el dyl

Längtar! :)

DampStamp // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback