Hejhej

Jag glömmer bort vår blogg, så det är väl bra att skriva ibland ;D

Just nu jobbar jag på ett engelska arbete om Desperate Housewives och tänker på biten kladdkaka som jag ska äta sen :) haha

Jag kan inte göra annat än att hålla med min kära vän Ida om att längta till stockholm :), fast jag längtar ju inte på samma sätt, eftersom Ida längtar efter Sweeney Todd, vilket inte jag gör ;D
Men jag har börjat spara pengar inför, och nu jag fått min lön också :), fast de har dragit av 132 kr till skatt ! Jag fattar inte varför, så pappa ska klaga imonn :) Annars ska jag lägga hela mitt studiebidrag också, för jag har pengar kvar den här månaden, så det är lugnt :D
Det är liksom inte något speciellt jag ska köpa, det är bara det att jag är rejält shoppingsugen nu! Jag har inte på shoppat på månader känns det som...

Jaja, imonn är det fredag igen :D
Tiden går fort!
Snart lov ändå :D <3

DampStamp // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback