Fredag

Vanlig skön, men äcklig fredag.
Man äter nästan jämt något onyttigt på fredagar. eller så blir man bara sådär äckligt mätt.
Men det lönar sig att träna. Det gjorde jag igpr, så det känns bra.
Sportlife me like,
Jag köpte ett snyggt sportlife linne i vit färg för att det känns fräscht, sportigt och snyggt på sommaren.
69kr kändes mer än rimligt för ett sådant linne.

Trevligt har jag det med kompisar också. Alla är roliga och glada, för det mesta. livet flyter väl på ganska bra.
Men shopping blir det inte lika mycket av. Men så är det när man inte har mycket pengar. Jag försöker spara, men det är så mycket jag vill ha. Det får nog bli lite sommarjobb i år också. Men då måste jag hitta något roligt.
All framtida shopping denna månad får nog bli Second Hand, som är jättekul :)
Eller REA, som det finns en del av. Jag klarar mig nog.
Idag spanade jag in på GLITTER som har 75% REA på väldigt mycket.
Jag köpte två halsband, ett oar örhängen och ett hårband/bandana i roliga färger. Slutkostnaden blev 52kr. Vilket känns otroligt bra, då båda halsbanden i originalpris kostade 60kr :-
Att fynda är alltid roligt.
Stockholm närmar sig snart också. Trevligt, trevligt. Shopping ska det bli då. Jag har ju presentkort.
Men jag ser extremt mycket fram emot att se Sweeney Todd! Det kommer bli årets andra höjdpunkt och jag kommer alltid minnas den 15:e December.
Johnny Depp <3

Årets höjdpunkt och det bästa någonsin var den 10:e Jan.
Jag såg Johnny Depp IRL och fick hans autograf! fatta känslan, jag vet att ni inte kan, men försök!
Tänk att få se den bästa skådespelaren i världen (som du älskar) komma ut ur en silvrig bild och ut på röda mattan i London, efter att ha köat i 8h. Du ser honom jättebra, alla skriker, du skriker, hela din kropp skakar okontrollerat, du tar 1000tals kort, han är så gullig och går till varenda en som vill få en autograf och varenda press som vill filma och intervjua honom. Sen vände rhan om och kommer gående mot den sidan där du står. Du skriker och känner hela kroppen fyllas av lycka. Du ser honom stanna vid varje människa som vill få autograf och kommer allt närmre. han är 1000ggr snyggare IRL. Han tar tag i det du vill få signerat, du rabbalr saker som: "thank you. I love you so much", och han tittar upp rätt i dina ögon. Du smälter, hela världen stannar. DU vill stanna där för alltid.
Tänk dig det och hur underbart det känns. Gångra det sedan med 1000000.
Lyckligast någonsin <3




(jag har bättre bilder)

Aldrig kommer jag glömma den 10:e januari 2008 <3

Och jag ska göra detta året till ett av de bästa någonsin!!
Kom igen! hjälp mig! :D

Kompisar
Sola
Bada
Pengar
Shopping
Testa nya saker
Rom
Festa
Mysa
*censur*
Träna
Njuta
Skratta
Bio
Åka iväg med kompisar


Jag ska ta och göra en lista nu, över alla saker som jag vill göra år 2008.
Det låter extremt lockande.
Och sen få vi hoppas att det kommer hända en hel del fler saker än vad jag räknat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback