Hej :)

Snart firar bloggen 1 år jubileum och det tycker jag att jag och Ida borde fira med att skriva ett inlägg tillsammans... Vi får se hur det blir med det... ;D

Mycket har hänt på ett år! Gått ut nian, börjat på gymnasiet... det känns bara sjukt!
För ett år sen hade jag inte ens träffat Vovven, Carro, Lina, Malaika och liknande!
Men livet nu är inte fel, trots att det skiljer sig från mitt förra liv... haha, vad dramatiskt det låter!! ^^
Jag menar bara att livet förändras, och det finns inget man kan göra åt det helt enkelt :)

Imonn ska jag packa och liknande och sen på torsdag åker vi :)
Gud vad roligt det ska bli... Hela dan har jag segat och trökat och det ska bli kul att äntligen göra något!!
Stockholm är ju det man mest tänker på! Nu har det ju blivit extra roligt!! För inte ska jag och Ida bara shoppa, utan vi ska gå på bio, bara vi två! I Stockholm!! :D
Jag känner på mig att det kommer bli askul och asflumm! :D <3
Shoppinglistan inför Stockholm är följande:
* Svart ribbat linne
* Svart tunika
* Jeans
* Skjorta
* BH
* Trosor
+ mkt mer troligtvis ^^

Nu ska jag se på Gossip Girl, men vi hörs nog igen snart! :D

Dampstamp // Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback