Tjenatjoho

Imonn är jag LEDIG! L-E-D-I-G! <3

Wiiiie :D

Idag var det en lång dag och jag var så jävla trött och låg typ å sov på matten, men min mes till mattelärare gjorde inget. (Han är ändå göllig) Men mesig...

Sen åkte jag till stan med 19bussen å på den satt Rebecka H och vi pratade om lärare (mesläraren matte Michael)
Jesper i min klass har slutat... Det är ju lite synd, men han sa ändå aldrig nåt så man saknar honom inte, för han tog inte så mkt plats... MEN! Han var med i vår grupp på teatern och spelade en av den tre bögarna... OCH min älskare Carlos :(

Får ersätta honom på nåt sätt...

Aja... jag gick runt stan lite och köpte en tröja på HM :)
image186
Den är jättemjuk <3

Nu ska jag flumma vidare ... Vi hörs!

Dampstamp // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback