ujuj

Gött som satan att det bara e lördag idag :)
2 dagars ledighet från skolan har gått å typ 2 e kvar :D
Har helt glömmt bort att blogga :/
Men jag har haft så mycket saker för mej . . .

nu har jag iaf slutat i handbollen. För att hålla min braiga form måste jag därför komma på någon annan form av träning att göra tills jag börjar gymma i höst :)

Jättego dag idag :D Har solat lite :)  ... undra hur Jennie haft det på sin regniga husvagnssemester.. ( om det nu varit regnit ) Hon kanske har messat mej ... har inte använt mobilen sen i ons...

igår åkte jag å pappa in till stan :) vi käkade på nån italiensk restaurang :D jättegott :) ( + för en söt servitör )
efter det köpte pappa byxor , å jag köpte ett par örhängen :D ( bild kommer )

förresten . GRATTIS SIMON :D 19år ! ( idag )

Älskar sånna där grejjer man ska svara på :) Därför ägnade jag kvällen igår åt att göra MASSA test på nätet :D
Här kommer ett annat typ av test, från Sessa ;

Vad har du gjort idag?  Solat :)
Var det kul ?  Jaadå :D
Hur tidigt stiger du upp ? Typ 7.00 på vardagar och runt 9.30-10.30 på helger ..
Gillar du att slåss ? .... If you ask me that one more time, I`ll punch you in the face ^^
Vad ska du göra ikväll ? .. plugga lite , och sova :)
Är du seriös ? När jag orkar
Vad är du allergisk mot ?  Laktos
Var har du ont ?  Ingen stans för tillfället
Använder du hårspray ? Nej, mitt hår är fluffigt ändå :D
Kan du stå på händer ? Ja, ibland
Favorit TV-serie ?  VÄNNER

SNART PIRATES JENNIE !!! :D GAH ! överlycklig !  Ingen missade väl " The making of Pirates 3 " .. eller vad det nu hette ?
ÅH , Johnny Depp e så HET !  :D

The sexiest men alive :  ( på ett ungefär )

  1. Johnny Depp
  2. Orlando Bloom
  3. Brad Pitt
  4. Jude Law
  5. Paul Walker
  6. Jake Gyllenhaal
  7. Billy Idol
  8. James Masters
  9. Jared Leto
  10. Chad Michael Murray
  11. David Beckham
  12. Heath Ledger
  13. Christiano Ronaldo
  14. Ashton Kutcher
  15. Will Smith
  16. Elijah Wood
  17. Davd Schwimmer
  18. Channing Tatum
  19. Lauri
  20. Josh Hartnett
image65

always my number one ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback