Tisdags shopping ^^

jag låter nog verkligen som en shoppaholic !
ME´N. ja, jag tycker verkligen om kläder . Men det betyder iaf inte att jag inte har koll på mina pengar :)

Idag var jag och Jennie i stan :)
Vi slutade efter lunch, eftersom att Svenskan var inställd :)
Igår hade vi ju också en gó dag :) Håltimma i typ 2h och 40min .

Både jag och Jennie köpte iaf grejjer på stan :)
Jag köpte en foundation och den här kjolen :

image85

Den kommer ifrån H&M . Me really like :D   198:-

jaja . nu ska jag gå ut och sola i det varma vädret med min frida tidning i ena handen och en daimstrut i den andra :D

Ett tips : GLÖM INTE SOLKRÄMEN !

 :D

// Ida *

ps. Peter knows everything about us, right jennie ?
But Jonte knows everything !!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt med sol! Fin kjol, var kommer den ifrån?

Postat av: Ida

Tack :) .
Kjolen kommer ifrån H&M och kostade 198:-

2007-05-29 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback