Tisdag

Hejsan hejsan .

Ja just det ja Jennie, du har ju också köpt en kuvertväska nu .   :P  Den va ju fin  :)

Kommer dock inte ihåg om jag la in en bild på min kuvertväska ....
Isåf gör jag det igen :

image57

Jag köpte min för ganska länge sen nu, utan att jag hade provat den till klänningen. '
Som tur var så passade den jättebra till klänningen och mina svarta skor .

FÖRRESTEN ! JAG VANN ORIENTERINGEN AV TJEJERNA I 9:AN !!!!   :D
superglad  :)

Och, så fick jag MVGSO provet, det var ju också bra . ( jag har iåf redan MVG i SO )

"MVG forever" eller hur Cassie  xD    ;D


Nu måste jag tyvärr mot min vilja plugga på SO läxförhöret till imorgon ,, det förra gick ju skit  ( ekonomi ) blää

Idag är det träning också ,, det var ett tag sedan ! Dock ska jag ju sluta sen ändå..  :/

// Ida *


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback