Tillbaka

Är det normalt att få bloggabstinens ?

Euum, kanske .. hehehehe...

Hursomhelst e jag hemma nu, åt precis pizza.  Innan dess var jag hos Ida och tittade på Pirates 2... hann dock inte se ettan innan, men den har man ändå sett så många gånger... Jag längtar SÅ till onsdag... Ida har smittat mig enormt ;D

Jasså Ida, kan du fundera på att titta på Buffy, det e ju bra, för det är ju min favoritserie typ.
James Marsters är ju sexig, det kan man inte förneka! Du ska bara se säsong 6 av buffy där man få se lite hud :), även 5 också .. mmm.. *dregel*


Kanske kan vi titta lite om du vill... jag har ju säsong 4 och 5 just nu, och där är han med mycket :D


Jaja, nu ska jag nog titta på just på Buffy, eller kanske på Grey's anatomy, beror på vem som har TV:n..

Jo, förresten! Jag har köpt ett diadem och ett par örhängen till balen... det kommer bli jättefiiint :D

Kram // Jennie
image68
Hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback