SÖNDAG

Synd att det e söndag, det betyder liksom skola imorgon !!
Men. Jag och Jennie BADADE idag ! :D  ( På marstrand, i havet såklart )
Askallt !
Men kul :)
Därefter gick vi in i badhuset,, där vi va helt ensama :D  askul ! Vi tog MASSA kort !
( kan bero på att jag ÄLSKAR att ta kort ! :) )

Jaha, efter att ha sett det Jennie skrivit, ser jag att det inte bara e jag som köper en massa kläder :P
Tyvärr kan jag inte hänga mä dej in till stan imonn Jennie när du ska byta din tröja :P ( Som är väldigt lik min )
En av mina favvossar faktiskt , köpte den för ganska länge sen nu, är väldigt glad över att jag köpte den ! :)

Får se vad jag hittar på nu , för resten av kvällen då....


Dagens oufit :

image54

+ Mina VAGABONDskor som bara e SÅ snygga ! :)  :


image55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback