Sommar sommar sommar och sol

nu börjat det närma sig sommarn allt mer ! Det e sååå gött mä varmt väder !
Jag fullkomligt ÄLSKAR sommarn ! Och allt som hör till den !
jag å Jennie har ju dock tjuvstartat redan, genom att bada i havet.
 MEN ÄNDÅ !

undra hur den här sommarn blir.... Efter sommarn så ska man gå i en ny klass liksom :/  wierd

jag längtar ju såklart också till att ha på mej och titta efter sommarkläder ! :)
Det finns en hel del i min garderob dom väntar på att bli använt !

Dessutom slängde mamma ner H&Ms lilla extra katalog " Welcome to paradise summer 2007 "
Där i hittade jag två fina saker :D och med tanke på att jag får min lön nu i helgen så kan jag ju kanske beställa något :)

Nu vill jag göra något annat .
De enda planerna för idag är : LÄNGTA SOM FAAAN TILL POTC3 , slappa, sola lite, plugga och fixa mat till mej å syrran .
Göttgöttgött .

// Ida *


"
At the immigration desk, somewhere in Europe...
- Name?
- Abu Dalah Sarafi.
- Sex?
- Four times a week.
- No, no, no..... male or female?
- Male, female.. sometimes camel.. "

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback