Snygga klänningar

Vid det här tillfället har jag VERKLIGEN tröttnat på skolan !
Jag känner bara för att dra ut på stan själv och SHOPPA LOSS verkligen !
men tyvärr så tillåter inte min plånbok det . . .  ;P

Dock ska jag ju sommarjobba i sommar ! :)  en hel del tyvärr . . . jaja, jag får se . .
 
Just nu vill jag ha ett par assnygga sovshorts som jag spanat in :D
Och en sommarfin klänning, även om jag har tunikor osv, som går att ha som klänning.

I måndags var jag på stan med syrran,, hon köpte ett par skor på SHOCK och jag köpte ett vitt baslinne på H&M :)


Klänningarna jag tycker om :

image39


Alla är från
Hm.com  ,, jag gillar nog mest den enkla gröna T-shirten faktiskt  :D
Den är ju billigast också ;D


Jag tror att jag glömt att nämna mina nyköpta shorts. Ett par vita jeansshorts från H&M :)  98:-
H&M HAR BRA PRISER !

Bilderna på mina vita byxor, mina vita jeansshorts och två toppar kommer in imorgon. Då kanske jag även köpt något mer :)

ingen har väl missat att ZARA har öppnat i stan nu förresten ? :)
Dock finns nästan allt bara i storlekarna M och L ,,

// Ida

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback