Slappslappslapp

Åh, vilken dag :D
Har hunnit göra en del ,, iaf det som jag behövde göra idag :)

Bara e NO kvar att göra .. det e ju såååå tråkigt .
Jag måste verkligen göra NO:n och HKK:n idag ! Jennie kommer ju sen :)
Jag vill verkligen veta om HKK:n e tills imonn :/

Har precis skurat golvet i köket :D

E inte detta lite sexigt ? ; ( ni MÅSTE se videon )

* en intervju med James Marsters där han ska få sitt hår avrakat ^^ *

Lets mess it upp a little bit
James : Yeah
Ok, there we go
James : I have to cut it because the afro....
I just hope they never use this clip of us having a contact ( eller nåt sånt )
James : aha,  hahaha

* han fortsätter att "mess up" hans hår*

James : Aaaahh ( stönar )

ok....
 James smiles
I just look down and the matter of that, well lets hope that  doesn´t ever happen... ( nåt sånt )
....ok, i´m goanna fire up the clippers..
James : Do me !

å sen gör han det där sexiga mä tungan ^^

Jag tror att Simons besatthet av James Marsters smittar av sig .

* Simon, I think I like you :)

Oh,, jag å Jennie ska se på PotC 1 å 2 ! Det MÅSTE man ju göra innan man ska se 3:an PÅ ONSDAG ! :D
Jag dör av lycka :D

Först ska jag bara äta :) ( grillat såklart )

Sparrow in my <3  forever

♥DEPP♥


ps. jag har fått ännu mer färg :D


// Ida *

Ciao


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback