Så jävla irriterad

Jag längtar verkligen på ett sätt tills jag börjar på gymnasiet. Den linjen jag valde och kom in på kommer nog bli helt perfekt för mej ! Det e verkligen en blandning mellan allt jag gillar !
Och som en ännu mer positiv sak skulle jag va den enda som gick där ( ...från början iaf )
Att börja på en helt ny skola utan att ta mä sig gamla klasskamrater skulle bli så skönt , har jag tyckt hela tiden !
Dåblir det liksom nåt som känns som mitt eget .
MEN
Sen fick jag reda på att en tjej som jag känner ganska bra i klassen ville börja där hon mä, hon kom inte in på skolan hon sökt till .  :/
Och NU
Nu ska ännu en till tjej gå där . I troligtvis samma klass som mej ! Jag vill inte gå i hennes klass !
( Jag vill ju gå i en klass där jag inte känner nån ! )
Nu blir jag pissed .
Jag menar, självklart kan jag inte hindra henne från att gå där hon vill gå . Men jag ville att det skulle va min linje liksom. Och försvinna från det gamla nu. Bort med den gamla klassen, även om man kommer sakna en del .
Jag vill inte alls vara taskig , men 3år till på en linje som jag kommer älska med den personen, jag pallar inte !

Jaja .. Vi får väl se hur det går .

Nu ska jag snart till skolan !

HEJDÅ  :D

// Ida

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback