ÖVERLYCKLIG

Nu ! IDAG ! Har H&Ms höstkatalog kommit !! :D
Jag e så glad :)

Jag vill ha hur mycket som helst.. men som all förstår går ju inte det !  :/
Dock har jag hittat MASSOR av fina grejjer som jag VERKLIGEN vill ha ! Och vi få hoppas att det går :)
Mamma ger mej väl ungefär 300kr till katalogen, eller KANSKE bara 200kr  :/
Men jag som kommer sommarjobba i sommar kan ju satsa på stort !! ... eller ,, iaf större ^^
Kommer rapportera in hit senare vad jag beställt :)
Jag känner att jag redan nu har en hel del koll på höstmodet  :)
Men det vill jag inte tänka på än så mycket än ,, först ska jag njuta av allt som sommaren har att erbjuda   :D

Jag väljer dock att inte lägga ut bilder på det som jag vill ha och är kär i, för att förhindra att bli extremt beundrad av copycats  ;D  ^^,

Iaf. En del av det som jag inte köper nu via katalogen, kommer jag förhoppningsvis köpa senare i affärerna !
MEN ! Jag måste försöka att inte köpa så mycket :) En väldigt glad nyhet är att de inköp jag gjort under förra hösten och nu på våren kommer definitivt gå att ha till hösten  :D

Ha det gött ;D

// Ida  ^__^

Ciao

 (`´)
    v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback