OMG OMG OMG OMG !

NU ! IDAG ! har vi sett POTC3 , Pirates of the Caribbean 3 At Worlds end !!
GAH ! JAg får panik å kan inte fatta att det e sant !
Den var helt fucking underbar :D
Jag älskar Pirates och JOHNNY DEPP, he's the best !!!

Sorgligt att det inte kommer fler filmer nu !!!
Men nu längtar jag som FAAAN tills filmen kommer ut, så man kan se extra materialet !!!

Jag å Jennie var lite utklädda till pirater :D
min tatuering e megafin :D
Gjorde den själv :D


SJÄLVKLART STANNADE JAG Å JENNIE TILL EFTER EFTERTEXTERNA :D naawwww

JAG ÄLSKAR JOHNNY DEPP <3

Pirates trilogin, mina favoritfilmer föralltid <3

va det värt att missa skolan eller vad ?!
synd bara att du va "sjuk" Jennie , eller hur :P



JAG SÄGER BARA , ALLA MÅSTE SE POTC3

image70

johnny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback