OH JÖSSES!

Helt plötsligt gick det upp för mig... Det e inte alls långt kvar tills vi går ut nian!

Plötsligt upptäcker jag att jag är något rädd för detta faktum... Mindre än en månad kvar!

Jaja, i helgen var jag ju funktionär på Göteborgsvarvet... då fick jag denna snygga munkjacka.
image63
Folk har frågat hela dan om jag har sprungit, men jag har varit ärlig och sagt nej ^^

Jag såg dessutom nästan alla jag ville se... Robin Bendén såg jag inte, men jag vet ju ärligt talat inte om han skulle springa, men han är ju ett springfreak, så det borde han ju!
Mozart var väldigt fin, dessutom ;D

Nu sitter jag här och lyssnar på DJ Bobo... Synd att inte den var med i finalen, den skulle ägt ^^
Den eller Lovepower....
Grattis Serbien med sin manliga(kvinnliga) sångare... Fan, jag trodde verkligen det var en kille på semin... låten är bra dock... trots att man blir upprörd över röstningen, men jag tycker ändå att det e kul å kolla... jaja, hursomhelst...

Nu har jag inte shoppat på länge... Trots att jag har pengar... nu måste jag väl vara sjuk ?

Längtar efter Fridabus och Nathalie, som jag ska träffa inom en snar framtid...

Kort vecka nu dåe... GÖTT! Sen veckan efter e det ju PIRATES! , jag tror jag dör av längtan!!

Ha dett gött // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback