Nu får det räcka

Ida skriver så mycket så det känns som det e hennes blogg.. men jag e också med ju! :D ,  Javet inte vf Ida skriver mer... kanske händer det mer spännande saker i hennes liv... kanske!

Hursomhelst är en annan anledning att jag inte skrivit är att jag inte har handlat nåt, för jag har varit pank :(

Men ny månad, nya pengar och det firade jag med att åka på shoppingtur med nystudenten Frida.

Med glädje köpte jag tre nya toppar!
fj?ril
Tunika
BILD

Jahopp de var dom. Den nedersta är jag dock osäker över. Den e i Medium och jag ser lite... stor ut i den... ska nog åka in t stan på måndag å kolla om jag kan byta.

Idag ska jag till Marstrand med Ida. Det ska bli jättekul och vi har besämt att vi ska BADA! Yaaay! Jag satar på att det e kallt xD
Igår hade jag, Frida och Linus en filmkväll där vi först såg Borat. SÅ JÄVLA KUL! Hahhaha, å sjuk, så det e precis min humor....
Sen såg vi tillbaka till framtiden 3, för den hade vi spelat in på eftermiddagen. Sen tittade jag på Buffy, men orkade inte ett helt avsnitt..
Jaja, för att avsluta kan jag visa bilden på väskan jag ska ha på balen och jag kan dessutom berätta att de vita shortsen Ida har... Jag har ett par likadana. För att härma ett litet barn el nåt : "Jag köpte dom FÖRST!"

Kram // Jennie
olala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback