Måndag

Jasså du Jennie . Nej, jag tror jag klarar mej utan Buffy ett tag faktiskt :P
Att man får se lite hud där e jag VÄL medveten om, då jag sett typ alla videos på youtube som går att se från dom scenerna (A)

so HOT <3

MEN ! som sagt , Johnny Depp, always my nr one !

OHSIT VA JA LÄNGTAR NU ! Syrran å Simon ska också se den :) Fast på föreställningen kl 14.00

På fredag ska jag till Petra å se hur in frisyr ska kunna vara inför balen :D  ( får börja spana ifrån tidningar )
Dessutom så ska jag hämta min klänning på fredag också :)

Vi dansade vals på gympan idag  :)  Jag å Johan ägde alla  ^^

Gött att jag lämnat in NO:n nu och att min HKK nästan e klar.
Dessutom blir mitt å Jennies arbete i SO:n MEGABRA !! Jag ska fixa en snygg docka här hemma nu :)

Får se om jag skriver något mer senare idag :)

// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback