Lördagsshopping med syrran

Idag åkte jag och syrran till stan.
Jag köpte ett armband från H&M, där syrran också köpte ett linne.  Båda två köpte också varsitt 2-pack örhängen :)
Snart ska vi grilla, och efter det ska vi käka jordgubbar med grädde/ glass :D  MUMS

Imorgon ska jag vara med Jennie :D

Imorgon e det dessutom morsdag, för er som inte visste det .
Mamma ska få ettt par skor och en skiva;
It's Glam Rock


Åh vad jag längtar till balen ! Jag tror seriöst att jag kommer bli jättefin :D
Dessutom så känns det bra att fler än jag kommer ha festliga, klänningar, de flesta faktiskt ( en hel del kommer också ha längre klänningar, sånna som man inte har vanliga dagar )
Det känns verkligen bra :D

+ att Simon tyckte att jag var jättefin i den :)

    



// Ida *

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback