Kul :)

Ok, jag snodde denna från Amanda :/
Men det e skoj :D

JAG KOMMER IFRÅN: Göteborg, Sverige
JAG SOVER: Hemma, oftast
JAG ÄR: Alltid glad :D
MIN FRITID:  Är ganska tråkig för tillfället när jag slutat träna :/
JAG VILL: Alltid mer än jag kan
OM SEX MÅNADER: Har jag börjat på Schillerska !!  :)
JAG SAMLAR PÅ: Johnny Depp saker <3
JAG BLIR GLAD AV: Kompisar, komedier, sol, skratt, dagar på stan  m.m
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Folk som tror sig !
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Gröna :)
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Jag brukar hålla det för mej själv..
GILLAR DU GOLF: Njaa, det kan jag inte direkt påstå
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Gå ut på en jogging runda
VAD HAR DU NU: Datorn i knäet
SENASTE FILM DU SÅG: Harry Potter 4
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Vill inte nämna några vid namn..
VARFÖR: haha . jag stör mej på dem för att de tror sig så mkt .
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: hm.. 07.05 kanske
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: ja, gröt :D
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jupp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : inte i natt i alla fall. ;)
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: ? The War at home ?
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Nej ^^
HUR SVARAR DU I TELEFON: - Ida .
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL:  SOMMARLOVET !!
ÄR DU ENSAM NU: Nej, mamma och Josse e hemma
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: slappa antar jag ?
IMORGON: Efter skolan ska jag till talang :D  ( ett café )
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON:  Vara rastlös ! ( det är jag ofta )
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Att vara mej själv :D
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Jag vet inte ,, men jag vill definitivt jobba med att skapa
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: I ett fint hus i Göteborg.. Tror jag .
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Nae, men försöker väl att inte äta alltför onyttigt
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: älskar det !
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Of course !
NÄR GRÄT DU SENAST: Hmm.. det minns jag inte ..... men en tår föll nog när Cedric i Harry Potter 4 dog ;( haha
PRATA ELLER VARA TYST: PRATA !! fast man måste såklart lyssna på andra också :D
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM?: SOMMARN ! Utan tvekan !
LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET?: Nee.. men jag får musik från en som laddar ner låtar å mej.. så.. ja, kanske
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON?: Jag vet verkligen inte ! Men definitivt åka ut och resa, shoppa, ha skoj med mina kompisar och SPARA en hel del !
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON?: Julklapparna, måste jag säga
TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE?: Jao, det gör jag nog .. Ganska mkt ( men för min egen skull, inte för att passa in eller så )
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR?: ? Det hoppas jag inte :/
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER?: Noop
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER?: Nej ffs, gör som ni villNÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON?: hmm.. 10 kanske
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST?: Olika?
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV?: Vad räknas som fuskat ?.... jag har iaf aldrig fuskat mej till ett betyg !
HUR LÄNGE VARADE DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE?: hmm.. mitt längsta oseriösa förhållande : lite mer än 2 år? men mitt längsta, helt seriösa : bara typ 3 månader :/
HAR DU PIERCING?: Jaa, i öronen
VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV?: Familj, släkt och vänner såklart
VAD SLÖSAR DU MEST PENGAR PÅ?: kläder ?
VILL DU GIFTA DIG?: Såklart
VILL DU HA BARN?: Jaha då. Namnen e nog t.o.m redan bestämda :D
LÅSER DU TOADÖRREN ÄVEN OM DU ÄR SJÄLV HEMMA?: Njaa.. absolut inte alltid
VILKA LÄNDER HAR DU VARIT I?: norge, Finland, Danmark, Holland, England, Tyskland, Spanien, Frankrike, Belgien, Italien, Grekland, Kroatien och Sverige såklart :) ... det var nog dom..
SOLAR DU OFTA?: Njaa.. på sommarn och lite på våren, utomhus såklart .
ÄR DU BRA PÅ ATT LAGA MAT?: Jaa, det tycker jag allt .
VAD DRICKER DU FÖR ALKOHOL?: Hmm.. cider e faktiskt väldigt gott :D
GILLAR DU ATT DANSA? Det går väl an :)
VAD HAR DU FÖR KLÄDSTIL?: Min egen.. udda :D
ÄR DU FLYGRÄDD?: Naaee.. Lite smått kanske..
VAD TYCKER DU OM RÖKFÖRBUDET PÅ KROGEN?: Bra !
HUR VIG ÄR DU?: Ganska, men vill vara mer vig !
VAD DRICKER DU HELST NÄR DU ÄR TÖRSTIG?: Mjölk eller nyponsoppa :) Vatten går också ner.
VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS?: hmm? Twister :D
TROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN?: Jag vill göra det iaf :)
VILKET KAFFE SÖRPLAR DU HELST?: inget alls !
VILKET MOBILMÄRKE FÖREDRAR DU?: Samsung e ju helt ok
VAD HAR DU FÖR PERSONLIGHET?: GLAD å väldigt, väldigt sjuk ! :)
HAR DU VARIT DEPRIMERAD?: Det har jag nog vart ibland..
TYCKER DU OM SUSHI?: Nää !
VAD ÄTER DU HELST NÄR DU SER PÅ FILM? : Vindruvor :D Helt seriöst !
LEVER DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS? Jupp :)
SKULLE DU VILJA TRÄNA NÅGON TYP AV KAMPSPORT?: Jaa. Det skulle va fräckt :) typ självförsvar eller boxning :)
VAD HETER DU I MELLAN NAMN?: Linnéa
ÄR DU EN MORRON- ELLER KVÄLLSMÄNNISKA?: Båda :D
VAR ÄR DU FÖDD?: SahlgrenskaVILKEN ÖGONFÄRG HAR DU?: Melerad ? men mer åt det gröna hållet :)
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU NATURLIGT?: Mellanblond
BITER DU PÅ NAGLARNA?: Inte så mkt längre, nej
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT?: Choklad :D
HUR OFTA MOTIONERAR DU?: Förutom gympan ? någon gång i veckan


Ha det gött ! :D

// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback