Javet att jag härmar dig...

... men det verkade kul att svara på testet, så jag gör det ;D


JAG KOMMER IFRÅN: Göteborg, Sverige
JAG SOVER: I en loftsäng
JAG ÄR: Ganska dampig xD
MIN FRITID:  Är slö... det blir mest TV och data.
JAG VILL: Att jag ska få ett sommarjobb..
OM SEX MÅNADER: Har jag börjat på Fässbergsgymnasiet
JAG SAMLAR PÅ: inget
JAG BLIR GLAD AV: Ida å Claes
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Lennart ^^, , njaae, irriterande människor(nämner inga namn)
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Kan inte välja :S
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Bido
GILLAR DU GOLF: Euum... nej
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: En massa godis... har ett enormt sockersug :S
VAD HAR DU NU: Tuggummi i munnen
SENASTE FILM DU SÅG: Pirates of the Caribbean 3 : At worlds end..,. tror jag iaf...
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Att jag troligtvis inte fått nåt sommarjobb
VARFÖR: Jag vill ha pengar!
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: typ kl 06.50
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: jajamensan, det gör jag nuförtiden.. Jag åt coop yogurt.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: MMm
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : Jaa, men ingen rolig ;)
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Vänner
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Nej
HUR SVARAR DU I TELEFON: - Fuck you! Hehe, neej, Jennie
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL:  SOMMARLOVET !!
ÄR DU ENSAM NU: Nej, mamma och pappa sitter där nere
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Titta på Grey's anatomy och prodject runway
IMORGON: Typ ingenting
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON:  Vara med Ida... (för hon ska till talang)
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Att tugga tuggummi!
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Min högsta dröm är skådespelerska!
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: I ett hus med Lennart(hehe)
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Nej, inte för tillfället
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: älskar det !
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Jamenvisst, jag gör det ofta!
NÄR GRÄT DU SENAST: På pirates 3
PRATA ELLER VARA TYST: Både och samtidigt xD
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM?: SOMMARN !
LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET?: Njaae, inte riktigt... räknas det om en kompis laddar ner åt en ?
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON?: Skrika rakt ut av glädje och bjuda Claes och Ida på glass :)
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON?: Jag tänkte säga stämmningen, men jag tycker egentligen julklapparna ;D
TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE?: Ja, men inte för överdrivet.
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR?: Nej, eller jo min bror :S
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER?: Nej, men med mina gener vet man aldrig :S
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER?: Nej, inte speciellt
NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON?: Euum, beror på ... allt från 09.30 till 11.30
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST?: Behöver inte göra det så mycket.
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV?: Inte många gånger.
HUR LÄNGE VARADE DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE?: Är singel å har vart det typ hela mitt liv :(
HAR DU PIERCING?: Räknas öronen... för i så fall har jag :)
VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV?: Familj och vänner.
VAD SLÖSAR DU MEST PENGAR PÅ?: Kläder, utan tvekan
VILL DU GIFTA DIG?: Det e klart!
VILL DU HA BARN?: Absolut
LÅSER DU TOADÖRREN ÄVEN OM DU ÄR SJÄLV HEMMA?: Nej, den är öppen då
VILKA LÄNDER HAR DU VARIT I?: Norge, Danmark, Holland, England, Tyskland, Slovakien, Tjeckien, Frankrike, Belgien, Italien, Grekland, Irland och sen kommer lilleputtarna: San Marino, Luxemburg, Monaco och Vatikanstaten.. och Bulgarien i sommar :)
SOLAR DU OFTA?: När det e sol och jag har tid...
ÄR DU BRA PÅ ATT LAGA MAT?: MVG i hemkunskap vettu ;D
VAD DRICKER DU FÖR ALKOHOL?: Cider
GILLAR DU ATT DANSA? En av mina favoritsysselsättningar :)
VAD HAR DU FÖR KLÄDSTIL?: Allt möjligt... typ tunikor.
ÄR DU FLYGRÄDD?: Njaae, inte direkt, men jag var det när jag flög till Dublin.
VAD TYCKER DU OM RÖKFÖRBUDET PÅ KROGEN?: Jättebra!(fast inte för rökare ;D)
HUR VIG ÄR DU?: Som ett kylskåp
VAD DRICKER DU HELST NÄR DU ÄR TÖRSTIG?: Vatten
VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS?: Daimstrut
TROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN?: Njaae, är skönt å tänka att det finns :)
VILKET KAFFE SÖRPLAR DU HELST?: Usch, kaffe
VILKET MOBILMÄRKE FÖREDRAR DU?: Samsung, för det har jag :)
VAD HAR DU FÖR PERSONLIGHET?: GLAD å väldigt flummig, snäll
HAR DU VARIT DEPRIMERAD?: Jo, men det e ju alla ibland,
TYCKER DU OM SUSHI?: Har aldrig smakat, men tanken på rå fisk... burr
VAD ÄTER DU HELST NÄR DU SER PÅ FILM? : Popcorn eller godis
LEVER DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS? MM
SKULLE DU VILJA TRÄNA NÅGON TYP AV KAMPSPORT?: Njaae...
VAD HETER DU I MELLAN NAMN?: *Host* Margareta *Host*
ÄR DU EN MORRON- ELLER KVÄLLSMÄNNISKA?: Kväll utan tvekan...
VAR ÄR DU FÖDD?: Östra sjukhuset.
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU?: Brun
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU NATURLIGT?: Typ brun , men ljus
BITER DU PÅ NAGLARNA?: JA, tyvärr
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT?: Choklad :D
HUR OFTA MOTIONERAR DU?: Två ggr i veckan på gympan och en gång på dansen.

Hoppas ni gillar mina svar :), go natt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback