hmmm

Mycket snack mellan mej å Jennie idag :)
KONSTIGT


Jag och Jennie åkte till stan efter skolan för att hämta gummiband till min tandställning .

NU däremot mår jag inte alls bra . Ont i magen :/  E jobbigt när inte ens de starka tabletterna som jag fått utskrivna av en läkare hjälper :/
Därför roar jag mej nu åt att kolla på PotC1 extra material och att spana runt på lite kläder på nätet. På så sätt tänker jag inte lika mkt på magen .

Förresten Jennie ! Dom topparna du la in, en av dem tycker jag också väldigt mkt om och har funderat på att köpa den .  ( Den sista )
Förutom den gillar jag också de här :

image72
Den nedersta korsettliknande toppen är ett underklädesplagg . Som jag är väldigt sugen på .
Känns därför ännu bättre att jag får lön imonn :)
Ska springa ut på stan och köpa mej något redan imorgon !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback