Fredag

Jobbigtjobbigtjobbigt !
Hade tänkt åka in till stan efter att ha varit med mamma och fixat min klänning .
Mamma tjutsade mej till Backaplan, där tittade två byggarbetare väldigt konstigt på mej.. dom såg t.o.m lite roade ut :P men jaja , vad gör det . Sen gick jag in på OnOff , men hittade inte Corpse Bride :/
Då gick jag upp till Glitter å hittade några fina saker, som jag dock inte köpte ...
Efter det orkade jag faktiskt inte åka in till stan, trots at jag vill ha dom där shortsen SO BAD .
Ibland får man faktiskt tänka på vad man behöver och inte ...
Iaf, så såg även fjortisbiträdet på Glitter lite road ut när jag kom, så jag gick för säkerhets skull in på JC och tittade i JCs provrum och något såg konstigt ut, men NEJ . Alltså var det bara konstiga människor , eller så såg jag fel, eller så var det en blandning.
Iaf, när jag ändå var på JC tog jag med mig en tröja in i provrummet för att inte bara gå in och spegla sig .
Och jag tänkte  ; " Shit va skumt det skulle va om jag faktiskt ville ha den här t-shirten "
Det ville jag ! ^^ Det var en svart, lång med tryck på :) Kan ha den typ som klänning .
Grejjen e bara den att utan att jag tänkte på det så kostade den 199:-  ,, jag fick för mej att den kostade 129:-  !
Så jag vet inte ritkgit hur jag ska göra . Men jag tror faktiskt att jag drar med mej nån in imonn, och byter den + ser om och vad jag vill köpa !!!  ( INGA MER IMPULSKÖP FÖR MEJ )  ^^

Nu ska jag väl dra mej tillbaka och titta igenom mammas "DV"  :D

Jag ska inte titta på Eva och Adam, som igår ^^ Tobbe äger ju iden asså ;D  (
Erik Johansson )


image42
Ciao

// Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback