Fredag igen

I mina shoppingpåsar idag såg det inte alls ut som vanligt !
En klänning och en BOK, ja, ni läste rätt ! En bok !
Dock kan jag lindra chocken med att förklara att det var en Johnny Depp biografi från Wettergrens :D

Idag hämtade jag och mamma också min klänning, som var färdig :D
Den e jättefin . Jag känner mej jättenöjd .
Testade allting idag; väskan, klänningen, frisyr, näthandske, halsband, armband, örhängen, hårband och skor - PERFA !

Efter att vi vart hos henne åkte jag in till stan, där jag spenderade större delen av tiden inne på varma Gina Tricot .
"Korsetten" som jag hade tänkt köpa fanns där, va jättefin i "verkligheten" också, men var dock lite obekväm och den tog lång tid att ta på sig.. Så eftersom att den inte kändes ärätt så köpte jag den inte .
Istället köpte jag en MEGAFIN marinblå halterneck klänning ( kort såklart )
Jättenöjd.

De där örhängena och armbandet får jag ta imorgon , eller nåt.
Jag gör mej av med mina pengar ! Men det e faktiskt OK, jag har inte köpt något på ett tag nu och jag har faktiskt fått lön och månadspeng :D

Efter det är det väl inte så mkt mer jag behöver köpa, men kommer självklart göra det ändå . Vilket är helt OK, för nu har jag pengar och kommer att jobba i sommar :)

Såg ett jättefint linne på H&M .... får se hur jag gör med det....


Den så kallade "korsetten" från Gina Tricot :

image74
Jagvet, den e fin . OCH den satt bra :D men...   nej


nu ska jag snart äta, men pappa säger inte vad
  ^^


// Ida *

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback