Eurovision song contest

Seriöst , Nu är det inte kul längre !
Alla öststatsländer röstar BARA på varandra . Det är ju alltid samma länder som ligger högra upp, trots en kass låt !
THE ARK hade vart en väldigt värdig vinnare, dock måst jag erkänna att även Serbien var bra !
Dom enda jag kunde tänka mej sett som vinnare var : Vitryssland ( prinsessan Diana ), Serbien, SVERIGE och kanske Moldavien ( musiken i den låten var grym )

Jag blev väldigt glad över att Apocalyptica spelade i pausen i alla fall. Men seriöst, hon på gungan då, så kan ju jag också göra ^o)   xD ... eller inte .

Jaja . En 18:e plats var INTE The Arks fel !
Trots dålig plasering är vi fortfarande jättestålta över dom och Ola Salo e fortfarande lika het ^^,

SKIT I EUROVISION ! Kvalet nästa år kommer vara betydligt roligare än själva ESC ! För det kommer vara rättvisa länder och lagom bra låtar i kvalet nästa år ! 
Vi e för bra för ESC  ^^


THE ARK , We love you !

image62




Har suttit och gluckat THE ARK intervjuer hela morgonen :P



Jennie ! inte långt kvar till Pirates nu ! GAH!


Jaja , nu borede jag käka frukost, trots att jag inte e så hungrig . Vädret för idag ser väl inte så kul ut, men imonn är det skola, så jag måste se till att göra nåt idag !  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback