En till :)

Efter att ha tränat lite mage vill jag göra en till :)

har jag gjort denna förut ? :/ Det känns så !!!!
ajja .


Jag vet Jennie, men jag e van nu, du gör det ganska ofta :P

ANTAL..
Gånger du varit kär:
Hmm... Det har ju varit ett par ggr . Men låt oss säga 5, 6 ggr =)
Tjejer du kysst: Ingen
Personer från grundskolan du har bra kontakt med: Har inte slutat än .
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen.. vad jag kommer ihåg..
Ärr du har på kroppen: Det e ett par, jag orkar inte räkna...

Ska bli skoj: SOMMARLOVET FFS !
Ska inte bli skoj: Hmm... På ett sett .. skolavslutningen, man kommer sakna folk .
Sparar till: Fler kläder, filmer... allt , men ändå inget speciellt .
Väntar på: Sommarlovet !
Pålägg som gäller: Ost och skinka :)
Dagens dryck: Vatten :D

SENASTE..
Bok du läste: 
Ojojoj, jag som aldrig läser ! minns inte .
Personen du fick mail av: Jag får mail hela tiden... Men, antagligen, Simon :)
Personen du fick brev av: Haha . Brev .... ingen aning
Personen du fick sms av: Jacob :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: euum... Inte denna veckan iaf..
Saken du köpte: En kort, grå kjol :)

Vad har du gjort idag: Vart i skolan och sedan slöat..
Var det kul: Jaha då .
Hur tidigt stiger du upp: Tjaaa... typ 07.05 på vardagar och 10.00 på helger .
Gillar du att slåss: Catfight ,, ohyeah ;)  nej :P vf ska man slåss ?
Vad ska du göra ikväll: Eftersom att det e ganska sen kväll ska jag sova snart .
Är du seriös: Om jag orkar .
Vad är du allergisk mot: Laktos
Var har du ont: Ingenstans för tillfället :D
Använder du hårspray: Nej, mitt hår e fluff anyway !
Kan du stå på händer: Jupp , tills jag ramlar ^^
Favorit serie: VÄNNER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback