En seg söndag

Idag har jag vart med Jennie :) Och det var ju kul .
Vi tog lite kort och så ( jag älskar ju det )

Mamma blev glad över sina presenter och sen efter maten käkade vi vanilj cheesecake med jordgubbsrippel :D 

jag är sugen på att köpa en hel del, men jag vill inte slösa bort mina pengar redan innan sommaren .
En bikini från H&M är jag väldigt sugen på ( men jag har gott om dem )
En t-shirt från H&M har jag sett. Vill ha den i antingen gult eller svart, den e så fin :) 
En plancsh på min älskade Depp ifrån PotC3
En film, Corpse Bride, måste jag köpa så att vi kan ha den på tyskan .

Hmm.. det blir en del... jag måste räkna ut hur mkt allt det kommer att kosta ungefär....

159 + 98 + ca. 70 + 128 = 455

Det känns liiite saftigt faktiskt :/
Jag får se hur jag gör .

Ska köpa foundation och Deo nu i veckan också ..

// Ida *

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback