En lördagskväll :)

Idag postade mamma min H&M beställning :D Nu e dt bara att vänta :)
Det känns som att jag verkligen beställde rättgrejjer för mej och inför hösten :)
tack H&M , nu vet jag vad som kommer i höst :D

Syrran min och Simon e ju sjukligt besatta av Angel å Buffy ... jag pallar inte riktigt dom ,, men kanske kommer gö det senare. Jag e dock ( fbortsätt från ♥ johnny depp ♥ ) sjukligt besatt i James Marsters ^^, dreggel*
Jag har ju tyckt att han e het, ett tag nu, men sheet, me like att spana in "speciella" videos mä honom på nätet :D hothothot

snart ska vi äta hemlagad pizza :D
å så ska jag dricka Kopparbergs cider  :)

nämnde jag att jag fått färg ? :D solat ett tag idag ju (:
Tyvärr så har jag också varit tvungen att göra NO och Hkk , men Hkk:n e ju rätt skoj :D
känns som att man har en del att göra, men det e en dag imonn också ( en LEDIG dag :D )

Nu ska jag titta om Simon har skrivit nåt till mej å sen ska jag ta en paus i soffan :D

// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback