Beroende

Amen hallå... jag har upptäckt att jag är bloggberoende... Från början skrev jag typ inget, men nu känns det som jag har massa å skriva om. Varje dag...

Idag hände dock inte en jättemassa... Claes var på extremtflumhumör, och det var ju kul...

Sen hade jag ett fint litet pennkrig med Enoc. Man trodde man växt ifrån det, men ibland är det kul att bråka med killarna i klassen. Trots att den gröna färgen i mitt ansikte fortfarande inte är borta, hur mycket jag än skrubbar. Dessutom har jag grön färg i håret...

Till dagens ära hade jag på mig mitt nya linne som jag köpte för ett tag sen... Så här såg jag ut idag...
image64

Nu ska jag drömma lite om pirates å längta lite mer... sen är det ju Ugly Betty och Desperate Housewifes på TV... Kvällen är fullbordad...

Kram // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback