Äntligen!

Nu vet jag precis hur jag vill ha mitt hår på balen, hur jag fixar det och vad jag ska använda för att fixa det!
Jag rev ut en massa skönhetstips från Frida tidningar och hela dan har jag fixat med sminket osv. Först med bas, foundation och conceler. Sen med rouge... Efter det böjde jag ögonfransarna och fixade ögonsminket... sen fixade jag läpparna... min före och efter bild var helt skum, jävlar vilken skillnad det blev..!

Annars har jag bara flummat lite idag... jag skulle träffa Nathalie, men hon har inte ringt än... hoppas hon ringer!

Imonn vill jag åka till stan... synd att Ida ska åka idag... jag får se hur jag gör... jag har fått pengar nu iaf :D, så nu e det dax att göra av med allt igen ^^

Gäsp // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback