Äntligen Fredag :D

Efter en lång men även speciell vecka är det äntligen helg å det e ruskigt skönt :)

Veckan har innehållt förväntan, En djävlusk romans, Buffy, Desperate Housewifes, första avsnittet av Prodject Runway, Pirates of the Caribbean 3, brobygge och lite allmänt flum... 

Just nu äter jag päron, chattar med kusinen och deppar över att jag e pank... Det e ett tag kvar tills det är en ny månad å jag får mitt barnbidrag. Då ska jag troligtvis till Allum å hälsa på Nathalie, I miss den lilla korta bruden <3

Saker jag planerar att köpa:

* Vita jeans
* Tröjan med giraffen
* Svarta shorts
* Skoltröja

Sen blir det alltid mer... men jag ska ändå försöka spara lite också, för sen har man ändå sommarlov, å man ska ha pengar till en massa extra.

Jaja, nu ska jag gotta mig åt att det bara är en "riktig" vecka kvar i skolan , jippey :D

Kram // Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback