♥ Oh what a beautigul morning, oh what a beautiful day

Idag har jag haft riktigt roligt :D

Dagen i skolan var rätt soft å vi hade ganska långa raster, eftersom att vi inte har så mkt att göra på lektionerna .
Jag och Jennie gick runt 3 varv på tusenmetarn och pratade :)

Efter den otroligt varma och sköna dagen i skolan tog jag bussen till talang.
på bussen satt även min syrra, som jag skulle dit med :)

Påväg ner till talang mötte vi Arvid, som skulle dra ut påstan lite, eftersom att det inte vara nån på talang .

Jag och Josse gick dit ändå, och köpte gottgott ( jag köpte äppelpaj och Josse köpte kladdkaka,, tyvärr Jenie du hade fel ^^ ) 
När jag står och fixar i ordning min kaka kommer en ganska lång person och ställer sig vid dörren och säger : var hälsad runnquists . eller nåt sånt :P
SIMON :D

vi tre satt där och pratade . Josse å Simon diskuterade ett spel .

Efter ett tag kom fler och fler, då ringde Josse Arvid . Så sen kom även han .
Tillslut var vi typ 10 pers :)

Simon flyttade plats och satte sig bredvid mej :) Vi snackade massa .
han e så gó , för han e så jävla öppen och skum ^^

Jaja . sen tog vi bussen , och på spårvagnen mötte vi några fina gubbar som var fulla ^^
Sen sa hejdå till Simon och tog bussen hem,

Väl hemma värmde jag på den goda kinamaten från igår, och sedan satte jag på TV:n .
Nästa program : VÄNNER

TIHIS IS THE BEST DAY EVER :D

I pausen gick jag upp hit, och nu sitter jag här .
Men nu har Vänner börjat igen .

såå....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback