Söndags shopping

Efter dagens shopping hade jag ett till underklädesset
( som det jag köpte i fredags, fast i svartvitt istället  )  :)
Jag och syrran köpte även ett par sovbyxor/slappbyxor till pappa i mörkblått från H&M.
Jag får se vad jag ska köpa mer till honom, det är ju faktiskt ett tag kvar till hans födelsedag.
 
Det som fattas för mig nu är "bara" ; en bikini, ett par snygga armband och en rödrutig skjorta .
Efter det får vi se om jag kan köpa ett par ballerina skor och en fin svart topp som jag spanat in på ellos.se
Dessutom vill jag även hitta ett fint smycke.
Det känns som att jag kommer att göra mig av med en hel del pengar på mina planerade inköp ,
men det hade jag nog gjort ändå.  :P

Ida


 
I Fredags köpte jag mina skor som jag kollat efter. Jag fastnade för dem på en gång, 
men var ändå tvungen att gå igenom halva stan och kolla. Tillslut köpte jag dem ändå.
Det blev ett par vita skor med öppen tå och en rosett där fram, från Nilson, 699kr
Det blir säkert bra till min klänning som jag ska ha på balen.

Förutom det har jag inte planerat att köpa så mycket. 
 Det betyder att jag inte heller kommer göra mig av med så mycket pengar,
men det gör man ju på något sätt ändå.
Ett par vita shorts och  sedan så letar även jag efter en bikini. 


 

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback