Senaste inköpet :

I fredags var Jag i stan och skulle köpa en present till min pappa som snart fyller år. Jag hade också tänkt att köpa speciella armband, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.
 Istället kom jag hem med ett riktigt fint underklädesset från H&M,, 180kr kostade det ( BH 129:- ,, Trosor 49:- )

Imorgon ska jag till stan igen och göra ett nytt försök med presentinköp .
 Dessutom finns det flera saker jag själv vill ha, men vi får se hur bra min budget klarar det.
Jag räknar dock starkt med att köpa ett likadant underklädesset,, fast i svartvitt istället.

image5


                                                                                                                                                       //  Ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback