Påskbus

Imorgon är det påskbus och jag och Jennie kommer att äga alla, som vanligt ^^
Första året ( 2003 ) var vi båda två killar, året efter det ( 2004 ) var jag pirat och Jennie var tant.
Året efter det  ( 2005 ) var vi några riktigt roliga 80tals figurer med otrloligt färglada kläder ,
förra året var vi paket ^^ ( Jag var julklapp och Jennie var present )
Och nu, imorgon ska vi vara något ganska roligt också :)   ( Fast det säger vi inte till någon än . )

Vi kommer att ha musikprov i våra kläder ^^
Och sen är det påsklov !!!!
I en vecka och typ 4 dagar..... Det ä bara det att 5 dagar av dom kommer jag att spendera på handbollscup,, vilket jag ser fram emot, men samtidigt inte alls.

Snart är det träning... 19.30 börjar den...

Jag ska nog slappa lite till nu

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback