Många saker har hänt på så få dagar

Det är tufft när ens djur . Speciellt när man levt med djuret i hela sitt liv och älskar det mer än ens eget liv. Men det är klart, en katt på 19 år och 9 månader är inte bland det vanligaste. Samtidigt som det är svårt att leva med det faktum att han inte lever längre måste man försöka gå vidare ( MEN ALDRIG GLÖMMA! och det kommer jag aldrig att göra heller )

Idag är det pappas födelsedag, och den fick firas utan Måns, men jag är säker på att han ör här någonstans. Han ser oss säkert och nu har han det bra.
Snart ska vi ner och köpa fika till idag å lite godis med :)
Jag har varit på Coop, Backaplan och i stan. På coop köpte vi en namnsdagpresent till Josse, som har namnsdag på måndag. Presenterna köptes inne på Hemtex och Life.
på Backaplan gick vi in på Stadium, men köpte inget , utan åkte vidare till Lejonet och Björnen, där dom har supergod glass! Jag rekommenderar hallonsorbet och mors lilla Olle ( blåbär och vanilj ) MUMS !
I stan köpte jag däremot två finfina tröjor .   :)  Det var planerat att jag skulle köpa en av klänningarna jag spanat in,, men de har inte kommit in i affären än. De är riktigt fina ! Men jag har inte bestämmt mej för vilken jag vill ha än. Jag ska ju köpa en bikini också liksom... och vet inte helt säkert om den fina bikini på Ellos.se passar. Få testa en liknanade på Åhlens...  Det var väl det som hänt hittils. 
igår var jag och Jennie inne på myrorna och tittade runt. Jag var väldigt nära på att köpa en silvrig skjorta i glansigt tyg,, för 65kr,, värsta kapet,, men så blev det inte . Jennie hittade däremot det hon letade efter och köpte det .
påskbuset kommer nog bli kul Jennie ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback