Lördagsshopping

Igår var jag på stan och köpte två par skor. Jag och min moder gick även runt och tittade en hel del vid designtorget och sådär .. kul :)

Det blev i alla fall ett par ballerina ( med ankelrem ) i rutigt typ ifrån Vagabond och ett par superfina ganska enkla svarta skor med inte så höga klackar, till balen, ifrån Nilson .

Kvällen ägnades däremot til att titta på Meldofestivalen, och jag säger bara ; RÄTT LÅT VANN !

Jag blev dock lite besviken över att det inte gick lika bra för Sebastian... Han var ju också superbra, han skulle kommit tvåa. Därefter kunde Andreas Johnson gärna kommit trea för min del, han var helt OK.
Men vad hade Måns där att göra ? Den var verkligen inte så bra . Jag säger inte att han eller låten var dålig, men en tredjeplats var lite för bra för honom. Den låten är en sådan man bara klarar av att höra några gånger.

Jaja . Idag kommer väl Jennie hem sedan :) hon har varit i Branäs och åkt skidor .. Utan mej :/

Ha en bra dag ;D

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback