En favorit

I förra veckan var jag och Ida inne i stan och provade lite på HM. Trots att vi bägge älskade en av klänningarna, bestämde vi oss för att inte köpa den. Jag köpte istället ett par blåa jeans och Ida köpte en tunika på Gina Tricot.

Tunikan på Gina Tricot är en favorit. Jag har en likadan. Idas är röd och min är marinblå
                                                                              Fin

Jag har haft min länge nu och jag trivs verkligen bra i den... Prisvärd!

Annars ska jag kanske in till stan i monn. Ida ville i idag, men hon åkte aldrig... kanske får jag med henne i monn ? Hursomhelst ska jag prova några bikini på Gina Tricot. Det var det Ida ville titta på.
Jaja, nu ska jag nog lägga mig... måste vara fräsch för nationella provet i engelska i monn...

Ciao // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback