Söndagkväll

Igår var jag på stan med min syster och en kille.
Jag hittade ingen BH utan band som jag tyckte om. Men jag behöver verkligen en till balen !
trosorna jag spanat på fanns endast i M, men nästa gång jag åker in ska jag nog "testa" dom ändå . ( bara för att jag tycker om dem så mkt, I know they'll not fit )  :(
Jag köpte i alla fall dessa hårspännerna :


från H&M , 20kr

sen hettade det till <3 sweetie

Idag har jag solat :)
Jag låg i min sporttopp i 40min kanske ( ville mest sola magen och benen )
men istället fick jag värsta linjerna från sporttoppen !!!
så jag försökte "sola bort" dem i typ 2 h . Det är fortfarande inte helt borta... men jag fick ordentligt med färg iaf :D

På tis tar jag bort min tandställning ! YEY !!

och på tisdag så åker vi till Härryda ! YEY !!

vi kommer att ha så himla kul med klassen !!
jag ska sola och bada där :)

Imorgon måste jag in till stan igen, jag måste hitta en BH med avtagbara band, men om jag verkligen inte hittar någon så får jag väl låna Cissis igen, ( det gjorde jag på konfirmationen också.. )
Simon ska också med :)

Vi får se om jag och pappa orkar gå ut och springa .. klockan e faktiskt ganska mkt .

jaja . fortsatt trevlig kväll till alla :D
nu ska jag gå och käka lite bär ! ... banan kanske  xD

// Ida *

Ciao







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback