Söndag...

... men jag sörjer inte att det e skola imonn, för det e ändå så soft å så får man träffa Ida å Claes.

Den här helgen har jag gjort mkt... I fredags var det talang final... Jag hejade på Julian och Baby Bang.
Fan jag hatar skånske, spanske, skottske, serbiske, sydafrikanske, slovakiske Elias!

Så i lördags åkte jag till Allum i Partille av alla ställen... Nathalie bor i Partille och jag har aldrig vart på Allum... så, vi slog 2 flugor i en smäll, som det så fint heter ^^
Jag köpte ett par svarta shorts(äntligen!), ett läppsyl och den här :
image92
Sen kom far min och bror min och hämtade upp mig så åkte vi till Itt å Frida... Där väntade en annan Frida och Mannen i Kjol / vovven / Johan. Efter ett tag kom även Fridas grannkompis Sasha.
Vi tittade på film mest... först såg vi en djävulsk romans 2... den var bra, men det kändes som den härmade ettan för mkt... efter det festade vi till det och tittade på bumbibjörnarna :D (borde va barnförbjuden)... efter det var det dags för en actionfilm som hette lord of wars. När den var klar var klockan typ 2... men vi var inte klara än... efter det började vi spela att spel som vovven hade som hette Spank the Monkey... det var väldigt fint ^^  klockan var fyra innan vi blev klara... Då hade det typ blivit ljust ute igen!! Sen somnade jag till Aladdin vid halv fem...

Idag tittade vi på Aladdin igen och sen otecknade Asterix och Obelix... finfin 
"NU ser jag FEL!" , "Nu ser jag FEL!"
Sen var det sista danslektionen då vi dansade chacha..

jajaj, nu ska jag duscha å sen e det nog buffytime :)

Härryda på tisdag :D:D

Kram // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback