Skolavslutning

Heeej :D

Man glömmer liksom bort att skriva här inne när man har annat för sig.
Det har faktiskt inte handlat så mycket om mode här på ett tag...
Jag funderar faktiskt på att vi borde byta namn på bloggen....  :/
jaja

Idag gick vi ut nian ! :D
klart att man kommer att sakna alla :

Alexandra, Linus, Jennie, Linda, Frida, Tobias, Tim, Christoffer, Marcus, Alexander, Izabella, Kim, Casandra, Ola, Sebastian, Johan, Alexander, Mikaela, Lisa, Terry, Sarah, Amanda, Tobias, Sebastian, Pauline, Victor
och jag förstås :D

ETT UNDERBART GÄNG :D
Fast Jennie träffar jag ju ändå :)

Har ni vart i Slottskogen efter att parken har stängt ? 
Det har jag, med Simon
Jättemysigt faktiskt :D

Jaja.
Bara för att jag fått så fina betyg fick jag lite grejjer när jag kom hem :)
Ett stort kolskiss block med 7 kolpennor/kritor ( två olika sorter ) av mamma och pappa
En bok om skissning och teckning av mamma och pappa
250kr på H&M av mamma och pappa
En stor bukett rosa rosor och 100kr av mormor och Göran

Dessutom fick jag medalj i skolan för bästa fotbollsprestation :D
och så fick jag en ros av jennie :)

Iaf, nu blir det nog en hel del shopping :D
lite rik är jag ändå :P

När jag fått sommarenslön ska jag köpa en bergsprängare :)
på tal om tekniska prylar, min mobil pajade i Härryda, eftersom att vår kanot läckte, så i helgen ska jag få en ny :) En asfin, rosa  ^^

// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback