Nu e det slut...

... Nu ska häxan få en läxa, som hon aldrig fått förut...
NU SKA HON FÅ!...

Äsch, nu skojjade jag med texten där...
9:an e slut och så är också 9A.. det är inte nåt jag har fattat än...

I går var det bal och jag å Ida hade så jävla roligt! Nåt man ALDRIG glömmer <3

Och idag dåe... ont i fötterna och lite allmänt trött och förväntansfull gick man till skolan för sista gången som elev där :S
Alla var fina och allt var på topp... efter själva avslutningen hade vi träff i klassrummet, där våra kära föräldrar hade fixat en massa skoj... tårta, skoltröjor och champange glas :)

Nina kom senare... å sen typ under vår klassföreståndare Magnus tal började jag lipa.. å sen kunde jag inte sluta... det rann... å rann.... men inte bara på mig.... Micka, Frida, Campo, Sarah, Bella och Pauo grät också... fyfan... vi hulkade och skrattade å grät..

Sen var det tårta hos mormor...

E svinnöjd med min dag och klassen kommer alltid finnas i mitt hjärta!
image95
Klasströjan! Bilderna e ritade av Alexandra... Inte konstigt att hon fick pris i bild på avslutningen!

// Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback