MIDSOMMAR

Gött som faan med jordgubbar

....
Har glömt att skriva här :P
Har ju haft en del för mej liksom...
Och nu har jag börjat sommarjobba också :) Det e helt ok :D.. än så länge :)
Synd bara att det inte vart så himlans bra väder den senaste veckan.. man har inte kunnat sola ju :/

Jaja . Idag loggade jag in på bilddagboken, på en användare jag skapat en gång för länge sen, men aldrig använt..
En av de första sakerna var att söka på min kära kusins användare :D
Där såg jag att hon sålde lite oanvända kläder ^^ praktiskt och bra :)
jag fastnade direkt för en svart tyll klänning! Den e sveensöt ! :) Så jag skrev till henne att jag bara var tvungen att ha den :)
Så nu e det fixat :D
visserligen storlek 36, men det löser vi, antingen så passar den bra eller så får vi sy in den :)
150 pix
skulle hon ha för den :D Jag e supernöjd OCH slipper att betala frakt, eftersom att dom kommer ner till oss lagom till min födelsedag å allt :D
YAY!!



Idag gå jag Ebba von Sydow! :D
Hon köpte jordgubbar av oss, där jag jobbar :) ( På Marstrand )

JAG ÄLSKAR MARSTRAND <3

haha . jag e på superduper humör och INGET ska få förstöra det nu :D

ska bara kila ner snabbt och ta kort på skjortan och tröjan som jag köpte förra veckan :)

// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback