lördag

Det blev inte mkt shoppat idag för mej :/

Jag har hittat en TO DIE FOR sak som jag bara vill ha vill ha vill ha !! ( men nämner det inte för att minska konkurensen! )
Ja,, iaf, jag gick till den affären för att kolla om den fanns, men den har inte ens kommit in än !m  ÅH!
Då gick jag till H&M där jag hittade ett fint halsband !!! :)

Sen gick jag till Guldfynd där jag har kvar presentkort. Hittade en ring som jag blev kär i , men självklart fanns den bara i storlek 19, och dom får inte in storlek 17 förrän i mitten av september ! GREAT!

Men halsbandet iaf ;

 
( dåliga bilder, jag vet )

En blandning mellan silver och guld !
Det är något jag tror på som en stor accessoartrend till hösten !  :)

// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback