Lördag och lov

Jag tittar ut, det regnar.
Känns inte som sommarlov för tillfället.
Dock kan ju sommarväder vara såhär...

I onsdags gick jag och Jennie ut på kvällen. Vi drog ner till fotbollsplanerna under Angeredsbron, där det var fest :)
Riktigt kul var det och ett bra sätt att säga hejdå för sista gången... till de flesta iaf .. vissa var ju inte där.

I torsdags åkte jag in med Simon till stan och skulle köpa för mitt H&M presentkort...
Hittade ingen svart skjorta i storlek 34 och orkade inte leta i de andra affärerna heller.
Så jag och Simon tog oss en tripp till en parkbänk på en soligplats bakom Bergakungen :) Där hade vi det mys.

Igår åkte jag in med syrran till stan och då hittade jag en svart skjorta i storlek 34 !! :D
Och dessutom köpte jag en snygg långärmad som man kan ha på lite kyligare sommarkvällar :)
ca 300kr gick det på på H&M, vilket var helt ok, eftersom att mitt presentkort täckte 250kr av kostnaden :D
( Lägger in bilder imonn )

Jennie är i Bulgarien ( eller Kroatien, who knows xD ), men än så länge har jag klarat mig utan henne :P
Får se hur det går nästa vecka...

Förresten ! I Torsdags träffade jag Tommy, Tommy Lundgren ! Det var längesen! Han e ball :)

Nu ska jag återgå till min choklad, min franska glass och min Kopparberg äppelcider . Gaaahhh :D

// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback