Hemma igen

Jag har haft det SVINGÖTT i Bulgarien-Golden sands... (eller Kroatien, jag e inte säker ;D)

Skönt å komma hem ändå... trots att vårt kylskåp har pajat å inget typ e öppet så vi inte kan köpa nytt... :S
Jaja... fint att Sessa, PG, Paulina, Hanna och Jossan åkte med samma plan som jag ner till Bulgarien..
Har dock inte sett dom nåt förrän på flygplatsen tillbaká hem..

Vi åkte in till den större staden Varna i måndags och då hittade jag en affär som hette Terranova... där fanns det en massa skoj kläder till bra priser,... jag köpte ett vitt slappt linne och en T-shirt med en rosa blomma på och detta kostade typ bara 13 Leva eller nåt (65 svenska)

Sen var vi på utflyckt med Apollo i onsdags... först åkte vi till ett bergskloster.. skitfräckt... där köpte jag en svinsöt plånbok...
Efter det åkte vi till en bulgarisk by där vi fick åka häst å vagn och annat skoj.. sen åt vi och sen blev vi underhållna av big mama å hennes vänner..
Efter det åkte vi på båttur på en flod...
Trevlig dag :D  

Jaja nu ska jag nog packa upp lite mer och vänta på Bido som ska komma..

Plånboken             Linnet             T-Shirten             Brännan^^

Kram // Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback