Hejsan hejsan

Jag kom precis hem efter att ha vart på stan med Simon :)
Mkt kul .

Skolan ( som vi den här tiden på året nästan endast består av filmtittande ) slutade 15.40 för mej, efter det drog jag inte til stan, där jag träffade Simon :D Jag bjöd honom på hallongrottor och kladdkakemuffins som bakats idag på hemkunskapen :D

Efter det hade vi det lite mys och sen gick vi runt bland stadens gator, satte oss i en park, och lite annat .

i alla fall. Nu är jag hemma. Förutom mej, så är huset tomt.
Jag får vänta tills pappa kommer hem igen, så jag kan få lite mat.
( Förutom 1kladdkakemuffins, 2 hallongrottor och en persika, så har jag inte ätit något sedan ungefär 11.45 )

Nu måste jag börja skriva en packningslista och sådär . VI ÅKER JU IMONN ! :D
och förresten så ska jag ta bort min tandställning imonn :)

Jag tvekar starkt på att nån annan mer än jag är intresserad av min packningslista, därför behåller jag den för mej sj.


Heejdå :D

// Ida *

"Snart kommer polisen...... Tänk att va så kär"     xD

                                                                                                          Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback