Hej söndag

Idag har vart en ganska go dag.
Det var bara jag och pappa hemma. ( mamma å Josse var på Marstrand )
det fanns typ inget att käka till frukost :/ men ändå .
Efter frukosten erbjöd jag pappa min hjälp till att måla huset :D Det skulle bli lite skoj tyckte jag.
Inte visste jag att jag skulle måla huset hela dagen sen :P
Vilket betydde , ingen Simon.
Jag kunde såklart vart med Simon, men vi hade inte bestämt något speciellt att göra, han behövde handla lite grejjer, pappa målade ensam och jag tyckte att det var kul att måla... så, det fick bli så.
Men Simon ska med till Marstrand imonn :D Och stanna till tisdag.
Mamma tittar förbi där ute på onsdag, och så får vi se när pappa kommer ut :)

Ingen shoppiong för mej idag heller..

men nu måste jag packa inför veckan :)

Hör av dej när du khar tid att hitta på något Jennie :)

Jag som målar hus i pappas gamla byxor och en handbollströja ^^




// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback