Hej Jennie :)

Skoj att du e hemma igen :)

Ser att köpt några skoj grejjer  :)
Och du har ju blivit ganska brun iaf :P

Tyvärr har det ju inte varit så bra väder här hemma sen du åkte, så någon solning har det ju inte blivit, vilket betyder = ingen färg.
Men faktiskt, för en gångs skull, så bryr jag mej inte så mkt alls om hur brun jag blir i år !
Blir jag brunare så blir jag, helt enkelt.. Jag har ändå alltid en lagom brun färg året runt :)

Jag e jättesugen nu på att åka utomlands !!!

Idag hade jag på mej ett av mina favorit"set" ;
Ett lila slappt linne, ett par vita jeans och mina svarta hängslen :)
Jag tycker verkligen att jag passar i sån lila färg :)
Tyvärr har jag inte hunnit ta något kort på det idag :/
Jag har varit med Cissi, och alltså varit upptagen :) Vi har haft asskoj!

Imorgon ska jag va med Simon<3
Vi får se vad vi hittar på ...

nu ska jag iaf tvätta av mej ( det e varmt som saatan )
sen ska jag ta min "Klick" och gå och lägga mej i min sköna säng :D

Det första jag ska göra imorgon är att gå ut och springa med pappa, sen ska jag duscha och sen äta en god frukost( förhoppningsvis utomhus ) och sen ska jag va mä Simon :D

FÖRRESTEN! Har jag skrivit att jag såg Ebba von SydowMarstrand igår ?! Hon köpte jordgubbar av oss, där jag sommarjobbar :D haha, jaja .

Ha det gött !

Ps. Nån mer än jag och Cissi som titta lite på den klassikern "O brother where art thou" ? idag  ^^


// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback